Eerste werkoverleg, 10 oktober - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Margriet Haasteren - WaarBenJij.nu Eerste werkoverleg, 10 oktober - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Margriet Haasteren - WaarBenJij.nu

Eerste werkoverleg, 10 oktober

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Margriet

10 Oktober 2016 | Marokko, Rabat

Het begint wel heel relaxed, om 10.00 opgehaald door Adil om de afspraken nog een keer door te nemen. Het blijkt een heel interessant project te zijn, ook in Nederland in opgang. Het project met arme en zich anders ontwikkelende kinderen (Downsyndroom en autisme) Is ingebed in een gewone school in een arme wijk. Wanneer mogelijk gaan de kinderen van het project samen met de reguliere school. Zo kunnen de mogelijkheden van alle kinderen zoveel mogelijk geactiveerd worden. Ik werd razend enthousiast en zie al voor me dat ik directeuren van speciale scholen met directeuren van deze scholen ervaringen kunnen uitwisselen

  • 11 Oktober 2016 - 11:13

    Bob Nieman:

    Hoi, nou dat klinkt goed zeg. Wat mooi dat ze daar zo vooruitstrevend bezig zijn. Ben benieuwd wat je ervan mee kan nemen. En wat leuk dat je nu al ideeën hebt die je in NL ook zou kunnen gebruiken.
    XB

  • 11 Oktober 2016 - 22:34

    Esme:

    Hey Margriet,

    Wat een indrukken zal je de afgelopen dagen hebben opgedaan. Als ik het zo lees, lijkt het je tot nu toe allemaal redelijk gemakkelijk af te gaan.
    Leuk project ook. Volgens mij echt iets wat in jouw straatje past. Ben benieuwd, ook naar je verdere verhalen.

    Groetjes, Esmé
    X



  • 14 Oktober 2016 - 09:44

    Hans En Ingrid:

    hoi Margriet, wat een belevenis zal je reis en verblijf zijn! het klinkt allemaal geweldig en positief! Kijk vooral om je heen en geniet!
    liefs, Hans en Ingrid

  • 14 Oktober 2016 - 15:57

    Ton:

    Ha Tissie,

    lijkt goed te gaan daar.
    leuke mensen ??
    anders en dus best wel spannend.
    geniet er van.
    knuffel
    je broer

  • 15 Oktober 2016 - 17:58

    Toos De Groot:

    Hoi margriet, wat ben je toch een dappere ondernemende vrouw. Ik ga je volgen. Gr Toos

  • 16 Oktober 2016 - 20:09

    Fran:

    Heb je gevonden en kan nu je ervaringen volgen. Goed hoor van je, dat je dit doet. Denk dat het je veel zal opleveren. Ik blijf je volgen Margriet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Rabat

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2017

Alwéér inburgeren

01 Januari 2017

Thuiskomen1

01 Januari 2017

Het mooiste

18 December 2016

Reflexie in Rabat

10 December 2016

Mensen in Marokko, vervolg
Margriet

Vrolijke 60-er

Actief sinds 01 Okt. 2016
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 9947

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: