Het mooiste - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Margriet Haasteren - WaarBenJij.nu Het mooiste - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Margriet Haasteren - WaarBenJij.nu

Het mooiste

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Margriet

01 Januari 2017 | Marokko, Rabat

Het Mooiste

De mooiste communicatie gaat via ons hart

Wanneer je je hart open kunt stellen voor het open hart van een ander is er communicatie

Deze chemie zal ontwikkeling voortbrengen

Ook al begrijp je elkaar niet

Daar is geen taal voor nodig

Je hart openstellen voor jezelf en daarnaar luisteren!

Luister naar de verlangens van je hart

Luister aandachtig naar je eigen verlangens

Maak keuzes in welk verlangen voor jou nú belangrijk is

Dan heb je zelf je bodem gelegd

En kan je met vertrouwen in het diepe van de dag springen

Tot je een ander open hart vindt

• 03 Januari 2017 - 20:09

Lieneke:

Lieve Margriet,

Wat een mooie woorden, de eerste dag van het nieuwe jaar. Natuurlijk een heel gelukkig 2017 toegewenst. Ik weet zeker dat je alle ervaringen zult kunnen gebruiken in je werk met vluchtelingen. Vrijdag komen jullie weer thuis, wat is de tijd snel gegaan. Ongetwijfeld heb je 2 heerlijke weken met Bob gehad. Wat moet het leuk zijn om hem alles van jouw leven daar te kunnen laten zien. Geniet nog een paar dagen, goede terugreis en tot vrijdag!

Veel liefs,

Lieneke

• 04 Januari 2017 - 16:34

Cristel Broomans:

Lieve Margriet,

Wat een goede en waardevolle maanden heb je gehad in Marokko! Deze ervaring ga je vast gebruiken in Nederland.
    Ik vond het fijn te lezen dat je steeds weer nieuwe initiatieven ontplooide en inderdaad je hart volgde!
    De tijd is hier snel gegaan;Ine en Xander zijn verhuisd. Beetje leeg zo in de straat dus fijn dat jij en Bob er binnenkort weer zijn!
    Nog leuke dagen en dan zien we elkaar weer in de Witte Roos!

Liefs van Cristel en natuurlijk ook van Pol.