Voorbereiden - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Margriet Haasteren - WaarBenJij.nu Voorbereiden - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Margriet Haasteren - WaarBenJij.nu

Voorbereiden

Door: Margriet van Haasteren

Blijf op de hoogte en volg Margriet

02 Oktober 2016 | Nederland, Leiden

Na maanden bedenken hoe ik mijn bucketlist-wens het meest nuttig en plezierig tot haar recht kan laten komen is mijn keuze gevallen op Marokko.
In Rabat wil ik onderzoeken hoe ik het beleef om zonder Bob, familie en vrienden me kan settelen in een settelen in een stad waar ik de taal niet of nauwelijks versta. Laat staan uitspreken.
Ik kan me met de Franse taal enigszins redden. Graag wil ik Arabisch leren om ook weer terug in Nederland het mijzelf makkelijker te maken om Syrische vluchtelingen te begeleiden.
Weken van inpakken en alvast basis-Arabisch tot mij nemen leidden mij af van de spanning die deze beslissing met zich meebrengt.
Ik ga jullie vertellen: het valt niet mee

  • 03 Oktober 2016 - 20:54

    Yvonne:

    Lieve Margriet,
    Wat een ontzettend stoer wijffie ben je toch! Heel veel plezier en succes met je avontuur in Marokko.
    Ik ga je zeker volgen!
    XXX Yvonne

  • 04 Oktober 2016 - 12:53

    Nixi Otemba:

    mooie reis gewenst Margriet, wanneer ga je precies?

  • 04 Oktober 2016 - 15:37

    Agnes:

    Jeetje Margriet hoe stoer van jou.
    Ik ga je zeker volgen op deze reis.
    Spannend maar heel gaaf.
    X, Agnes

  • 05 Oktober 2016 - 16:01

    Wout:

    Hoi Margiet,

    Goed dat je door hebt gezet, veel plezier en mooie ervaringen gewenst en ben benieuwd naar de verhalen.

    gr
    Wout

  • 06 Oktober 2016 - 13:38

    Ellen:

    veel veel plezier en (ont)spanning.
    ellen

  • 06 Oktober 2016 - 23:01

    MARLIES:

    Margriet
    Veel succes en plezier in Marokko in Rabat.
    Ik lees graag je verhalen.

    Liefs Marlies

  • 08 Oktober 2016 - 16:12

    Lieneke:

    Hoi Margriet,

    Als het goed is, ben je inmiddels letterlijk en figuurlijk geland. Ik ben heel benieuwd hoe je de eerste paar dagen hebt ervaren. De eerste avond alleen heeft Bob al gezellig met Luuk voetbal gekeken!
    Geniet van alles wat je meemaakt!

    X Lieneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2017

Alwéér inburgeren

01 Januari 2017

Thuiskomen1

01 Januari 2017

Het mooiste

18 December 2016

Reflexie in Rabat

10 December 2016

Mensen in Marokko, vervolg
Margriet

Vrolijke 60-er

Actief sinds 01 Okt. 2016
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 9979

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: