Aankomst en eerste dag - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Margriet Haasteren - WaarBenJij.nu Aankomst en eerste dag - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Margriet Haasteren - WaarBenJij.nu

Aankomst en eerste dag

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Margriet

08 Oktober 2016 | Marokko, Rabat

Netjes opgehaald door Adil van Projects Abroad die mij gelijk hielp met het aanschaffen van een plaatselijke simkaart.
De foto is van mijn slaapkamer, 3 bij 3 en heel gezellig.
Het huis van 3 verdiepingen in een rustig zijstraatje van de Medina heeft een open ruimte in het midden waar de frisse lucht vandaan komt. We horen dus eigenlijk alles van elkaar. De zoon, Mouhad, des huizes, slaapt eigenlijk in dezelfde kamer als ik, maar er is een muurtje tussen gezet dat het plafond niet raakt (niet genoeg geld om het helemaal te bedekken denk ik) Ik hoor hem dus zuchten en praten in zijn slaap. Ik hoop dat ik niet te hard gesnurkt heb.
Fouzia is moe en loopt de hele dag te redderen in huis, Ahmed ligt voornamelijk tv te kijken. Fouzia heeft ook last van haar schouder. Ik heb massagespul gekocht en ga haar vanavond masseren.
Vandaag, zaterdag de omgeving verkend, naar het strand, de haven, de Kasbah, prachtig ommetje langs de Hassan toren en vlakbij het huis een heerlijk rustig park gevonden met een koffietentje.
De Gym wel gezien op de heenweg, maar vandaag niet gevonden, ook de Hamman hoop ik morgen nog te ontdekken.
Ik vind het geweldig! Het feit dat ik hier lang ga verblijven geeft me veel rust in mijn hoofd. Beetje oppassen in drukke straatjes en aangepaste kleding(zweeeeten). Helemaal top hier. Ik raad het iedereen aan.
Warme, tevreden groet, Margriet

  • 09 Oktober 2016 - 18:01

    Martine Dragt:

    Lieve Margriet,
    Je zit er!
    Super tof dat je je dromen achterna bent gegaan.
    Heel veel plezier.
    Geniet van dit avontuur.
    Je bent een mooie inspiratiebron.
    Fijn dat ik je heb leren kennen.
    Liefs Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Rabat

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2017

Alwéér inburgeren

01 Januari 2017

Thuiskomen1

01 Januari 2017

Het mooiste

18 December 2016

Reflexie in Rabat

10 December 2016

Mensen in Marokko, vervolg
Margriet

Vrolijke 60-er

Actief sinds 01 Okt. 2016
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 9972

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: